Artykuły

This is some blog description about this site

Herbapol-Lublin z kampanią telewizyjną wspierającą linię Zielnik Polski - Zdrowie - Newseria LifeStyle

Herbapol-Lublin z kampanią telewizyjną  wspierającą linię Zielnik Polski - Zdrowie - Newseria LifeStyle

 

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Herbapol. Kwietniowe spoty telewizyjne promują linię Zielnik Polski. Obok bogatych w benefity herbatek ziołowych na ekranie po raz pierwszy zobaczymy nowość – innowacyjny produkt, Zielnik Polski Esencja Zdrowia.

W kwietniu wystartowała emisja kolejnej reklamy marki Herbapol pod hasłem „I dzień smakuje lepiej!”. W telewizji wyświetlane są spoty promujące bogate w benefity herbatki ziołowe z linii Zielnik Polski, zachęcające konsumentów do korzystania z ich dobroczynnego wpływu na organizm przez cały dzień.

Dodatkowo, reklamę kończy plansza z nowością – produktem Zielnik Polski Esencja Zdrowia, który łączy w sobie korzystne działanie ziół i owoców w wygodnej, płynnej formie. Warto podkreślić, że jest to pierwsze wsparcie dla tej kategorii w telewizji.

Kampania będzie emitowana w największych stacjach telewizyjnych przez cały miesiąc.

Za kreację i przygotowanie spotu odpowiadała Agencja MullenLowe Warsaw. Reżyserem spotów był Łukasz Zadrzyński. Produkcją zajęło się Studio Filmowe OTO. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Dentsu. Wsparcie PR powierzono agencji Big Picture.

 

 

Komentarze

Umieść swój komentarz jako pierwszy!
Masz już konto? Zaloguj się tu
Gość
poniedziałek, 21, maj 2018
Jeśli chcesz się zarejestrować, prosimy wypełnić następujące pola: nazwa użytkownika i imię i nazwisko.